Дошкiльний навчальний заклад ясла - садок № 3
16 липня, 54 33000 Рiвне
0362268603
Адреса:

33000, м. Рівне,
вул. 16 Липня, 54

Телефон:

+380362268603
(завідуюча, загальний)

Дошкiльний навчальний заклад ясла - садок № 3

Поради батькам

 

 

"Швидка допомога" для батьків

                                                                                

       Як годувати дитину?                   

 

       Прислухайтеся до дитячого організму. Він сам підскаже, як часто й чим його годувати.

        Ніколи не пропонуйте малюкові їжу, щоб заспокоїти його, коли він плаче.

        Не хвилюйтеся, якщо іноді дитина відмовляється від вечері або від половини обіду. Вона своє потім надолужить!

        Не годуйте дитину під час переглядів мультиків, у цирку або в театрі. Такий стереотип поведінки закріплюється надовго.

          Не влаштовуйте "спектакль" під час годування. Наступного разу дитина взагалі відмовиться їсти, якщо їй не розкажуть казку або не проспівають пісеньку.

 

           Якщо Ваш малюк - лівша...

 

           Намагайтеся не підкреслювати цю його особливість, ставтеся до ліворукості як до чогось звичайного.

            Не потрібно переучувати дитину, природа все одно візьме своє.

             Поговоріть із вихователем нехай вона знає Вашу позицію з цього питання й не змушує Вашого малюка писати чи малювати правою рукою.

            Допоможіть дитині адаптуватися у світі, спочатку придумайте деякі "хитрощі", які полегшать навчання.

 

          ЯК РОЗВИВАТИ МИСЛЕННЯ ДИТИНИ?

 Нехай це будуть не знання, а гра.

 Завдання повинні бути важкі, але такі, що дитина могла виконати, їх необхідно ускладнювати поступово, інакше малюк втратить до них інтерес.

 Для малюка дуже важливо, якщо він бачить батьківський інтерес до завдань на кмітливість і винахідливість.

 

 Поради батькам:

·         Подавайте приклад хорошої поведінки.

·         Змінюйте оточення, а не  дитину.

·         Висловлюйте свої бажання позитивно.

·         Висувайте реальні вимоги.

·         Допомагайте  дітям вести себе краще, даючи їм вибір.

·         Прислуховуйтеся до того, що говорить Вам дитина.

·         Обирайте виховання без побиття та крику.

 ·         І головне -  пам’ятайте, що любов є найголовнішою потребою усіх дітей.

 

 Консультація для батьків:

 "Залучення дітей до мистецтва в умовах сім'ї "

 

Чи згодні ви з тим, що здатність сприймати прекрасне - великий дарунок природи нам, людям? Мистецтво читати і слухати потребує емоційного розвитку, культурної підготовленості. Говорячи про естетичне виховання, ми уявляємо своїх дітей в художніх студіях, музичних і танцювальних школах, де вони навчаються музики і співів, танців і малювання, пишуть вірші і грають у самодіяльних спектаклях. Людина не може прожити життя без. мистецтва, цієї необхідної для неї форми емоційного вираження світу і себе в світі. А як вдома, в умовах сім'ї прилучати дітей до мистецтва?  

Ми скаржимося, що діти слухають чужу музику, а не вітчизняну. А чи маємо вдома записи і платівки народних хорів, фольклорних та інструментальних колективів? Коли були на шевченківському вечорі? Як ставимося до рідної мови і культури іншого народу, з яким живемо поряд?

   З якого віку мистецтво може впливати на дитину? Наука, літературознавство, психологія пропонують простий дослід. Запитаймо у своєї пам'яті. І вона підкаже кожному з нас, дорослих, пісню нашого дитинства чи вірш, що зворушив наше серце, чи книжку, якою зачитувалися, забувши про обіцянку вчасно лягти спати. Або материну казку, зігріту народною мудрістю і поезією? Пам'ятаєте, як була стривожена ваша уява? Дитячому серцю стало раптом тісно у грудях від нестерпної жаги діяти, від щемливої журби, від гніву протесту або щастя перемоги. Це наші перші зустрічі з мистецтвом. Вони безпомилково проторували шлях до серця, до почуттів, а через них - до свідомості. І це був не тільки початок пізнання світу, а й самовизначення у  ньому. Нерідко ми, дорослі, в побуті, в родині забуваємо про те, яка чутлива і сприйнятлива свідомість дитини. А вона закарбовує впливи в наймолодшому віці. Педагоги, психологи, письменники вважають, що виховання дитини починається з першої казки, з першої пісеньки. Знайомлячи наших дітей з перлинами народної творчості - піснями, казками, приповідками, билинами, творами майстрів мистецтва, ми передаємо їм ключ до поетичного відкриття світу. Літературу та інші види мистецтва ми називаємо джерелом радощів і натхнення. Разом з тим це також джерело ідейного виховання. Завдяки своєму особливому, складному, повному вражаючих відкриттів світу мистецтво веде наших дітей у велике життя. І розбуджені ним почуття ставлять юних перед необхідністю і можливістю робити перші самостійні моральні оцінки: що добре і що погано. 

  Дуже важливо залучати дитину до танців, балету: по-перше, в дитини пробудиться потяг до пластичного самовираження, а по-друге, діти своїми очима побачать улюблених героїв в атмосфері «чарівної музики», «почують» мову хореографії. Дуже важливо, щоб удома вони імітували в музичному супроводі рухи звіряток, політ різних комах. Вправ такого типу батьки можуть придумати багато. Заняття з дітьми слід починати якомога раніше. Головне, щоб малюки багато рухалися під музику. Запропонуйте їм зобразити героїв улюблених книжок, попросіть пояснити, чому вони обирають саме такі рухи. Хай діти імпровізують, створіть їм такі умови, щоб вони почувалися абсолютно вільно. Позитивні результати будуть помітні через кілька занять.

 Чимало можливостей в залученні дітей до мистецтва надає підтримка їхніх інтересів, зокрема хобі. Одним з них може бути колекціонування.

  Мільйони хлопчиків і дівчаток колекціонують якісь предмети. Най­частіше це марки, значки, листівки, монети. Колекціонування посіло одне з найперших місць серед інших різноманітних захоплень наших дітей у вільний час. Часто й педагоги, й батьки не надають серйозного значення цьому масовому захопленню, а іноді просто про це й не знають. Колекціонування ­це цілеспрямоване збирання, систематизація і вивчення предметів матеріальної культури або об'єктів навколишньої природи і оформлення їх у колекцію. Це - справа надзвичайно захоплююча, а разом з тим серйозна, копітка й складна. 

        Неможливо зібрати всі марки, всі монети. Це нездійсненне. Важливо не що збирати, а як і для чого. Без вас, батьки, діти в цьому не розберуться, і тоді невинне дивацтво може виховати скнару і нагромаджувача. Діти - запеклі по­купці, міняли і збирачі. Не осуджуймо їхні прагнення .

    Збирачі - найщасливіші люди. Так вважав мудрий поет Гете. З цим не можна не погодитися: у справжніх колекціонерів не буває нещасливих днів.

  Настає дивний час, коли в дитині прокидається колекціонер-дослідник і вона відкриває себе, як відкривають засипані міста, острови в океані. Діти збирають ґудзики й черепашки, екслібриси й листівки, фантики і солдатиків, камінці й пташине пір'я. Про багато несподіваного можна довідатися завдяки збиранню цих дрібниць: вузький інтерес в одній галузі, як це не парадоксально, забезпечує широкий горизонт знань. Хобі наших дітей робить їхнє життя цікавішим, а використання вільного часу - розумним і цілеспрямованим. Колекціонування дає різноманітні практичні навички. Колекціонери не знають самотності. І це теж одна з найщасливіших сторін їхнього життя. Кожний аматор-колекціонер підтвердить: загальне захоплення зближує людей, ламає вікові, службові й професійні бар'єри, дарує дружбу і взаємовиручку.

 

 

 Педагогічний порадник "Економічне виховання  в родині"

 

 

 

 

 

Економічне виховання в родині

 

 

 

Як часто дитина вимовляє слова: «Я хочу!»? «Дуже часто», підтверджують батьки. Найчастіше це відбувається тоді, коли справа стосується розваг, солодощів, іграшок. Але отримати все миттєво можливо не завжди: іноді з етичних міркувань, іноді з причини тимчасового безгрошів'я. Тоді дитина може образитися, голосно кричати чи довго плакати.

Як правильно вчинити батькам в подібній ситуації; більше того - як це пов'язано з економікою?

Робота з економічного виховання дошкільнят неможлива без участі батьків, їхньої зацікавленості, розуміння важливості проблеми.

Кілька практичних порад батькам, які прагнуть виховати соціально-адаптованих до сучасних економічних умов дітей:

Розповідайте дітям про свою роботу.

Діти не зможуть усвідомити зв'язок між працею і грошима, якщо не будуть знати, ким працюють їхні батьки, як заробляють засоби для існування. Робота повинна не тільки подобатися, вона повинна «годувати».

Не приховуйте від дітей своє матеріальне становище.

Дитині необхідно дати уявлення про сімейний бюджет (дохід і витрати), вона повинна знати про матеріальне становище сім'ї; дитині потрібно пояснити, куди йдуть гроші, навчіть її порівнювати бажання з можливостями, миритися з деякими обмеженнями.

Не привчайте дітей до надмірностей.

Коли дитина мало не щодня отримує від Вас подарунки і ні в чому не знає відмови, вона дуже швидко звикає до цього, її запити зростають. Подумайте про майбутнє. Навчіть малюка обмежувати себе.

Формуйте у дітей розумні потреби.

Слухаючи дитячі «Я хочу!», частіше запитуйте: «А навіщо тобі це?». Діти повинні прагнути задовольнити свої потреби, в тому числі і матеріальні, (наприклад, покупки); разом з тим їм навіть корисно засмучуватися через неможливість здійснити своє бажання. Отримуючи все на першу вимогу, вони можуть перейти межу розумного.

Вчіть дітей ощадливості.

Не залишайте без уваги зіпсовані предмети, зламані іграшки, розірвані книги. Покажіть дитині, як їх можна полагодити.

Якщо малюк буде бачити вашу турботу про продовження терміну служби оточуючих його предметів, він навчиться берегти не тільки свої, але і чужі речі. Ваша байдужість призведе до протилежного результату.

Допоможіть дітям усвідомити вартість речей.

З раннього віку діти повинні усвідомлювати вартість речей, якими користуються: іграшки, книги, одяг і т. д. Малюки не повинні звикати до того, що все, що ламається, автоматично замінюється новим. В кожній речі дитина повинна бачити цінність, яку хтось створив своєю працею, а батьки підкріпили її своєю роботою, тобто купили на зароблені гроші. 

 

 

 

Читайте також:

К сожалению, браузер, которым вы пользуетесь, морально устарел,
и не может нормально отображать сайт.

Пожалуйста, скачайте любой из следующих браузеров: